Αντί να τελειώσει το έργο, τελείωσε το όνειρο!-Όνειρο ήταν και πάει. Ο λόγος για την Ιόνια Οδό.... Το έργο ουσιαστικά είχε παραπεμφθεί στις καλένδες, θύμα ως ένα βαθμό της οικονομικής κρίσης και της άρνησης των τραπεζών να το χρηματοδοτήσουν. Κι αν υπήρχαν αμυδρές ελπίδες ότι τα εργοτάξια θα άνοιγαν κάποια στιγμή, η οριστική διάλυση της εργολαβίας στον κόμβο Αγίου Δημητρίου Άρτας,βάζει ταφόπλακα και σ' αυτές.Ο ανισόπεδος κόμβος Αγίου Δημητρίου, τμήμα της Ιόνιας Οδού και της παράκαμψης Άρτας Φιλιππιάδας, πέρασε από σαράντα κύματα. Οι αναβολές στο χρόνο παράδοσης ήταν συνεχείς. Άλλες τόσες και οι υποσχέσεις για ολοκλήρωση. Μέχρι πριν λίγες ημέρες, όπου η ανάδοχος κοινοπραξία ΕΛΤΕΡ ΑΤΕ- ΙΝΤΡΑΚΑΤ κατέθεσε επίσημο αίτημα για διάλυση τηςεργολαβίας.Επίσημα πια, το Υπουργείο Υποδομών αποφάσισε να κάνει δεκτή την αίτηση αυτή.Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην απόφαση «το αίτημα του αναδόχου (?) είναι νόμιμο και βάσιμο διότι (..) υπάρχει πραγματικός λόγος με υπαιτιότητα του φορέα κατασκευής στη μη δυνατότητα συνέχισης των εργασιών, χωρίς όμως να κατονομάζεται το συγκεκριμένο αίτημα που δικαιολογεί την αίτηση διάλυσης από την Κοινοπραξία.Το έργο Άγιος Δημήτριος- Σελλάδες- Παράκαμψη Άρτας- Φιλιππιάδας ήταν ένα φιλόδοξο έργο που ξεκίνησε με την υπογραφή της σύμβασης στις 25 Οκτωβρίου 2005 με αρχική προθεσμία 24 μήνες δηλαδή είχε ορίζοντα ολοκλήρωσης την 25η Οκτωβρίου του 2007!Tο 2011 γράφτηκε ο επίλογος. Και το χειρότερο είναι πως δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για επαναδημοπράτησή του.
Πηγή: http://zirosgr.blogspot.com/2011/10/blog-post_25.html
Φωτογραφίες με smartphone ή φωτογραφική μηχανή;
Πριν από 6 ώρες
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου